piątek, 1 listopada 2013

{021} Podsumowanie października

(6) Tumblr
Wow, ależ ten miesiąc był pracowity. Nawet nie sądziłam że zdołam przeczytać aż 13 książek w jeden miesiąc, zwłaszcza że mam tyle nauki na głowie. No ale kiedy ostatnio miałam wolny czas to tylko czytam i czytam, chociaż też sporo czasu spędzam przy komputerze, na kwejkach, fejsbukach, tumblrach, i tym podobnych. Październik zleciał szybko jak nie wiem, a już zbliża się listopad. Właściwie to już jutro się zaczyna ^^ Rany, nie cierpię póżnej jesieni i zimy. Nawet jeśli słońce to na dworze jest cholernie zimno (wyjątkiem była zeszła sobota), no i już po moim powrocie ze szkoły zaczyna się robić ciemno. Po prostu coś okropnego. Dziś jest Halloween, ostatni dzień pażdziernika. Znając życie, święto zmarłych i świętych spędzę w domu.

.hhh Liczba przeczytanych książek: 13


Książki przeczytane w tym roku: 73
Ilość wyświetleń dotychczas: 340
Ilość postów: 11
Ilość Recenzji: 11

Tak więc, podsumowując, najlepszymi książkami w tym miesiącu były Taniec ze Smokami, Osobliwy dom pani Peregrine, Ogień,Szukając Alaski oraz Mechaniczny Anioł, najgorszym rozczarowaniem była natomiast Piąta Fala. Tak więc mam nadzieję że wynik listopadowy będzie jeszcze lepszy, i będę miała trochę czasu na pisanie recenzji. Życzę miłego dnia ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz