niedziela, 1 czerwca 2014

{070} Podsumowanie Maja

Fav transparent
Nareszcie czerwiec ^^ Od dawna czekałam na ten miesiąc, oraz na to, co przyniesie (wakacje, a jakże). Niestety, ostatnio trochę zapuściłam się w prowadzeniu bloga (co widać po 7 postach w kwietniu i 3 w maju), jednak w tym miesiącu mam zamiar nadrobić te zaległości i napisać sporo recenzji ^^ Pośród tych trzynastu książek, jakie miałam okazję przeczytać w maju, większość była raczej dobrymi pozycjami - a rozczarowały mnie przede wszystkim "Elita" Kiery Cass (jeden z najgorszych sequeli w historii sequeli) oraz powieść graficzna powstała na podstawie "Złodzieja Pioruna" Riordana - strasznie okrojona w stosunku do oryginału, w dodatku ze szkaradnymi ilustracjami.

Liczba łącznych wyświetleń: 1, 881
Liczba recenzji: 3
Najlepsze pozycje: Love Letters to the Dead [Ava Dellaira], Cień i Kość [Leigh Bardugo], Cress [Marissa Meyer] i Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd [Matthew Quick].
Największe rozczarowania: Złodziej Pioruna. Powieść Graficzna [Rick Riordan & Attila Futaki] i Elita [Kiera Cass].


Liczba przeczytanych książek: 13
Nie mam specjalnie planów czytelniczych jeśli chodzi o nowości - za to sądzę, że na pewno zapoznam się z pierwszą części serii Morgan Rhodes, czyli "Falling Kingdoms. Upadające Królestwa". Mam też nadzieję doczekać się wreszcie dawno wyczekiwanej ekranizacji GNW Johna Greena. Będę musiała zaopatrzyć się w spory zapas chusteczek :'(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz