sobota, 1 marca 2014

{034} Podsumowanie Lutego

hello.
Kolejny miesiąc nowego roku *O*

Luty zleciał jak z bicza strzelił, ale jednak cieszę się, że zima wreszcie dobiega końca, i niebawem zacznie się prawdziwa wiosna. Chyba największym plusem tego miesiąca były ferie. Nie ma to jak odpocząć od tej okropnej szkoły, której mam już życzliwie dość. A jeśli chodzi o czytanie, luty dość udanym miesiącem, zwłaszcza patrząc na ilość książek które udało mi się przeczytać w ciągu tych 28 dni. 


Liczba Przeczytanych książek: 11
Liczba łącznych wyświetleń: 607
Ilość postów: 8
Ilość recenzji: 8

Moimi absolutnymi faworytami są Złodziejka Książek [Markus Zusak] oraz Angelfall [Suzan Ee]. Na tej liście nie ma chyba powieści, które by mi się nie podobały, aczkolwiek resztę odebrałam dość neutralnie. Zagubiony Heros, Syn Neptuna, oraz Znak Ateny były dość dobrymi historiami, podobnie jak Wielki Gatsby oraz Maria Antonina. Z Wiednia do Wersalu. Po Patriocie, ostatniej części trylogii Marie Lu spodziewałam się czegoś, hmmm... innego. Mimo tego muszę powiedzieć, że Patriota trzyma poziom swych poprzedniczek, aczkolwiek bez rewelacji. 
Na ten miesiąc nie mam szczególnych planów, jeśli chodzi o książki. Na pewno przeczytam dwie pozycje, a mianowicie: Rywalki Kiery Cass i Tajemnice Ali Sary Shepard [premiera 19 marca]. Być może skuszę się również na Badacza Potworów Ricka Yanceya, mimo, że poprzednia jego książka, którą czytałam, Piąta Fala, średnio przypadła mi do gustu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz